måndag 12 mars 2007

Fler repliker man inte hör så ofta

I dagens DN fanns ytterligare intressanta citat under rubriken "Fler repliker man inte hör så ofta". Det är samme Swanberg som ligger bakom dem. Låt mig saxa några av dem åt er, vilka jag tyckte var ganska utmärkande.

"Jag har aldrig haft några som helst problem med att förstå mej på principen för flygets olika priser."

"Jag tycker det går hur bra som helst att följa bollen när detä r bandy på tv, däremot kan det vara knepigt att urskilja spelarna."

"Jag gillar att bli uppringd av unga trevliga telefonförsäljare och få en rejäl pratstund i något intressant ämne."

"Jag tycker att kvällstidningarnas löpsedlar ger en ganska god sammanfattning av det viktigaste som hänt."

"Jag tycker att jag har fått fullt tillräcklig informatoin om digitalteve-övergången"

"Jag tror nog att vi i kön bakom har mycket att lära av den kund som vågar ta en rejäl policydiskussion med kassörskan om extrapriset på någon specifik vara och huruvida erbjudandet upphörde dagen innen eller ej."

1 kommentar:

Open Democrats sa...

Hej!

Välkommen att läsa i min blogg!