torsdag 18 januari 2007

Nu kör vi!

Låt mig börja med att berätta hur roligt det är att dela med sig av sina tankar kring dessa mycket spännande områden, tro, liv och samhälle. Det är roligt att diskutera saker, och dessa tre områden är några som ligger mig varmt om hjärtat. Jag skriver min blogg som en uppmuntran till Dig att även göra Din röst hörd. Vi behöver varandra för att tillsammans söka vägen framåt. Alla behövs. Genom min kristna tro känner jag att jag hittat en god grund att stå på i livets alla upp och nedgångar. Att bygga sitt liv på Jesus, leva livet tillsammans med honom och söka hans vilja är för mig att leva ett tryggt och kärleksfyllt liv, som samtidigt är oerhört spännande och utmanande. Ett äventyr som jag verkligen kan rekommendera.

Ok. Nu kör vi!

1 kommentar:

Ida sa...

Tjohoo!!! Vilken fart!!! :)